קידום בפייסבוק ובניית דף פייסבוק עסקי

עם מודעות פייסבוק אתה יכול ליצור מודעות מפולחות כדי להגיע לקהלים שונים ולהשיג את היעדים העסקיים שלך

פייסבוק מספקת דרך מהירה ויעילה ליצירת קשר עם לקוחות שמעוניינים לשמוע עוד מהעסק שלך. גם במכשירים ניידים, אתה יכול לאפשר לאנשים לשלוח פרטים ליצירת קשר כמעט ללא מאמץ, וכך אתה פותח פתח להשגת לידים רבים ואיכותיים יותר.

יותר מ-1.4 מיליארד איש משתמשים בפייסבוק כדי להתחבר לדברים החשובים להם, ויותר מ-900 מיליון מבקרים בו מדי יום. ‏כשאתה מציג מודעת פייסבוק, אתה בוחר את הקהלים שיראו אותה לפי מיקום, גיל, תחומי עניין ועוד.
 
במודעות פייסבוק אתה בוחר את סוג האנשים שאליהם אתה רוצה להגיע ואנחנו מציגים בפניהם את המודעות שלך. כך המודעות יהיו רלוונטיות יותר לאנשים שיראו אותן, וישיגו תוצאות אמיתיות.

קידום ממומן בפייסבוק

מהם השלבים במסע פרסום דיגיטלי?
 
מפרסמים מתייחסים לעתים קרובות ל"משפך" מכירות פרסומי הכולל 3 שלבים בסיסיים. פרסום דיגיטלי יכול לעזור לך בכל שלב במשפך, ואף לעזור לך לעקוב אחר תנועת הלקוחות לאורך השלבים.

שלב 1: הגבר את המודעות למותג
לפני שתוכל לגרום למישהו לקנות את המוצרים או השירותים שלך, תחילה עליך לספר לו שהם קיימים. כדי להגביר את המודעות, עליך להציג לעולם את המוצר או את המותג. עליך לספר סיפור שלדעתך ידבר ללקוחות הפוטנציאליים שלך.
 
שלב 2: גרום לאנשים להתייחס למותג שלך
ברגע שאנשים יהיו מודעים למוצר או לשירות שלך, תרצה שהם יתחילו לחשוב עליו ולחפש מידע נוסף. ברמת ההתייחסות, ייתכן שתרצה שאנשים יירשמו או יורידו משהו שקשור למוצר או לשירות שלך, ישלימו רכישה או יקנו משהו שהם לא תכננו לקנות.
 
שלב 3: גרום לאנשים לבצע רכישה
הגיע הזמן לסגור את העסקה. בשלב האחרון, אתה רוצה שהאנשים המודעים למותג, שהתייחסו למוצר או לשירות שלך, יבצעו רכישה – בחנות הפיזית או באינטרנט. אתה רוצה גם לטפח לקוחות חדשים ולגרום להם לבצע רכישות נוספות בעתיד

השירות שלנו לניהול הדף העסקי

1. העלאת פוסטים שיווקים לדף העסק – קידום אורגני
 ככל שאנו מעלים יותר פוסטים כך יש מוערבות גדולה יותר בדף העסקי , כתוצאה מכך גדל הסיכוי שהפוסטים יופיעו בקיר גם בלי לשלם על קידום ממומן.
 
​2. כתיבה שיווקית והגברת המותג / העסק.
 
3. גיוס לייקים לעמוד העסקי (ככל שיש הרבה יותר לייקים / עוקבים לעמוד העסקי כך נוכל להגיע לחברים של החברים בעזרת שיתופים ולייקים).
 
4. קמפיין ממומן בפייסבוק ע"י בחירה של קהל יעד לפי מיקום, גיל, תחומי עניין ועוד.
​ישנם כמה סוגים של מודעות פרסום בפייסבוק לדוגמא : קידום מודעת לידים , קידום פוסטים , קידום סרטונים וכ'ו.

דוגמאות לפוסטים מעוצבים בפייסבוק